... web o elektronice
Dlouho jsem si vybíral jaký auto si koupím. Jezdil jsem po různých bazarech, ptal se známých… Nakonec padla volba na Peugeot 306. Prostě mi padl do oka v jednom bazaru. Tak jsem si ho koupil. Pokud máte taky Peugeota, tak určitě doporučuji navštívit toto fórum. Moje 306ka teď už někde putuje ve formě kolejnic… Budiž mu země lehká.
PS.: Pokud bych se někdy zmínil o tuningu, nebo o něčem takovým, tak vězte že to bylo v zápalu blbosti a je to myšleno jen ze srandy. Viz článek o falešnejch kotoučích, nebo stropní lampičce. Jsem měl holt takový období. Omlouvám se za svůj dobrý humor
Oprava brzd I Váleček brzdový LP4875 (804Kč), Čelisti brzdové LP04670 (494Kč), Lanko ruční brzdy 580819 (517Kč), něco s bubnama (270Kč) |
2075 Kč |
Rozvody (práce 690Kč) Řemen rozvodů G 5175 XS (523Kč), Řemen drážkový 4PK 850 (292Kč), Řemen drážkový 5PK 890 (369Kč) |
1 875 Kč |
Kapaliny & filtry (práce 190Kč) Fridex D extra červený 2,5l (277Kč), Olej OMV Control Light 10W40 (539Kč), Filtr vzduchový FRAM CA5329 (154Kč), Filtr olejový PH5566A (138Kč) |
1 298 Kč |
Motor apod. (práce 120Kč) Plynové lanko PI 5.0154 (583Kč) |
704 Kč |
Spojka (práce 1460Kč) Sada spojky Peug 306 3DS0112 (2031 Kč), Olej Přev. Valvoline GL-4 75W90 (149,9Kč); při příležitosti auta v servisu byly opraveny oba zadní podběhy |
3 641 Kč |
Brzda – pravý zadní kolo (práce cca 100Kč); 15. 4. 2009 Prej stačilo sundat buben a poštelovat samostav ![]() |
100 Kč |
Díra ve vejfuku (práce cca 320Kč); 15. 4. 2009 2× Objímka (50 Kč), 2× Guma (30 Kč). |
400 Kč |
Výměna ložiska na zadní nápravě (práce cca 290Kč); 5. 5. 2009 Ložisko kola LO 00961 (557Kč) |
847 Kč |
Výměna kotoučů a destiček (práce cca 290Kč); 5. 5. 2009 Brzdové destičky BD S046 (520Kč), 2× Kotouč brzdový QAP 05154 (687 Kč) |
1497 Kč |
Nový palivový filtr (práce cca 10Kč); 5. 5. 2009 Filtr palivový Peu. SF PF7015 (91,5Kč), 2× Páska šroub. 12–20 (12,16Kč), 3× Páska silon. 400×7,6 (10,68Kč) |
124Kč |
Maznice na zadní nápravu (práce cca 240Kč); 30. 6. 2009 Trošku mi vrzala zadní náprava. Tak se tam tzv. za jízdy přidali mazničky a pumpnulo se do toho trošku (hodně) vazelíny. |
250 Kč |
Těsnění pod hlavou (práce 2560Kč); 4. 9. 2009 Trochu mi tek olej z motoru do vody. Tak jsem to nechal přetěsnit |
5258 Kč |
Výměna oleje (práce 80Kč); 2. 4. 2010 Výměna oleje a filtru: Olej OMV Control Light 10W40 (539Kč), Filtr olejový SF OF0003 (91Kč) |
710 Kč |
Příprava na technickou (práce: 980Kč); 11. 6. 2010 Brzdový váleček (791Kč), Vejfuk – zadní díl (1395Kč), filtr vzduch+palivo (267Kč), zbytek nějaký drobnosti |
3572 Kč |
Cvakání relátka Od koupě auta mi cvakalo relátko přerušovače. Chyba se ukázala v páčce blinkrů, kterou stačilo rozdělat, vyčistit a vše fungovalo jak má |
0 Kč |
Levé zadní světlo Na aute nesvítilo levý koncový světlo a při zapnutí levého blinkru začli blikat všechny žárovky světle (zadním levým) = špatná kostra |
0 Kč |
Pravé zadní okno Při otevírání zadního okna na straně spolujezdce okno jakoby padalo do dveří = chybějící díl ve sloupku |
100 Kč |
Nefunkční centrál v kufru Centrál zamykal/odemykal pouze při otevřeném kufru = překroucený drát |
0 Kč |
Stále svítí brzdové světla Brzdové světla stále svítí (i když nešlapu na pedál). Předchozí majitel nalepil na pedál kousek gumy a dál to neřešil. Jenže duma se odlepila… |
0 Kč |
Levý světlo svítí vejš Trošku jsem seštěloval levý přední světlo (auto bylo už při koupi bouraný). Navíc jsem trošku potunil saharu ![]() |
0 Kč |
Zalepení těsnění dveří; 15. 4. 2009 Sehnal jsem spešl tmel (těsnění) a tak jsem si konečně zalepil díru v těsnění kolem dveří:) |
0 Kč |
Natření spodku auta; 9. 5. 2009 Konečně jsem se odhodlal k tomuto činu ![]() |
cca 250 Kč |
Kitování orezliny; 19. 5. 2009 Vzadu vedle dveří kufru byl takovej kousek orezlýho místa („puchejř“ ![]() ![]() |
cca 150 Kč |
Kabel do dveří; 30. 7. 2009 Ve dveřích postupně přestával fungovat reprák a vynechávalo stahování oken. Rozhodl jsem se to opravit |
0 Kč |
Výměna radiátoru topení; 7. – 10. 11. 2009 Udělala se mi dára v radiátoru topení a do kabiny šel fridex – pěknej humus |
588 Kč |
Výměna žárovek tachometru; 26. 12. 2009 No co, nesvítil mi otáčkoměr, tak jsem koupil žárovky a pustil se do toho |
30 Kč |
Pylový filtr Protože pežoťáci ve francii nedávaj na nasávání topení (bohužel nemám klimu) pylovej filtr, přidal jsem si vlastní |
0 Kč |
Černění lišt Na stranách auta jsou černé lišty, které časem zešednou. Jednoduchej návod, jak jim vrátit původní lesk | 0 Kč |
Barvení motoru Trošku jsem přestříknul motorovej prostor. Fakt jen trochu (nebíte mě za tu červenou). Jestli najdu odvahu, možná to předělám ![]() |
0 Kč |
Nastříkání nárazníku I Bůh ví čím to ten vořežproutek předemnou natřel. Na zadním nárazníku byla taková hrubá černo-šedá barva. Já to přestřík krásnou černou |
82 Kč |
Předělání blinkrů z oranžových na čirý Oranžový blinkry na boku se mi moc nelíbily, tak jsem koupil bílý LEDkový. Stačilo oddělat původní, připájet, přilepit a hotovo ![]() |
130 Kč |
LED pásek v kufru místo žárovky Abych řek pravdu tak to původní světýlko v kufru stojí za prd. Moc to nesvítí a tak. Trošku jsem to vylepšil LED páskem, kterej jsem sehnal na Aukru |
180 Kč |
Zprovoznění pravé zadní mlhovky; 5. 5. 2009 Po dlouhej době „ukecávání“ jsem si zprovoznil zadní mlhovku i na pravej straně. Byla to ukrutná dřina |
0 Kč |
Nastříkání nárazníku II; 10. 5. 2009 Při příležitosti barvení podvozku jsem sundal nárazník a přestřík ho načerno. Na fotky se můžete mrknout tady |
cca 100 Kč |
Nastříkání nárazníku III; 24. 5. 2009: Pro velký úspěch (spíš průšvih) minulého barvení sem si dal tu práci a trošku to předělal. Navíc bonus – přestříknul jsem škrábance barvou auta |
cca 200 Kč |
Hasičák do auta; 9. 9. 2009 Něco málo kvůli bezpečnosti |
250 Kč |
Falešný kotouče; 10. 9. 2009 Slepá cesta „tuningu“. Chtěl jsem to trošičku vylepšit, ale došel nerez :( |
0 Kč |
Samolepky; 4. 12. 2009 Dorazili samolepky z Peugeot-clubu, tak jsem je nalepil na sklo ![]() |
126 Kč |
Stmívání stropní lampičky; 4. 1. 2010 Postupný zhasínání světla, jak je to v jinechjch autech |
0 Kč |
Regulace podsvětlení palubky; 16. 1. 2010 Jen taková dodělávka na 5 minut ![]() |
cca 50Kč |
Barvení brzdičů; 28. 3. 2010 Konečně jsem na to hodil pořádno barvu |
0 Kč |
Koupě auta Peugeot 306 SR 1.4, 55kW, 75HP, rok 1995, najeto 146 340km. |
45 000 Kč |
Přehlášení Zápis do registru vozidel (800Kč), nějaká kontrola na technickej (200Kč), projetejch asi 100km (300Kč) |
1 300 Kč |
Zimní kola Nový zimní pneumatiky Barum Polaris 2 (175/70 R13) – přezuto v PneuKubíček |
4 620 Kč |
Alu disky; 27. 5. 2009 Asi je to zbytečnost, ale co… Pěkně to vypadá ![]() |
6400 Kč |
Letní pneumatiky; 27. 5. 2009 Po dlouhej době jsem si koupil konečně letní pneumatiky – GoodYear GT2. |
4400 Kč |
Pokud je cena 0 Kč, tak jsem buď nepotřeboval žádné díly, nebo jsem materiál už měl doma