Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Svařování vejfuku

0

Tak si jedu ráno do práce a najednou se mi zdá že má auto nějakej divnej zvuk. Rádio puštěný, hukot zimních pneumatik na rozpáleným (zas tak moc ne v 5 ráno) asfaltu, svištící vítr kolem loga Peugeot – tak jsem myslel že se mi to zdálo… Když jsem šel z práce tak bylo asi 20 stupňů, svítilo slunce a v autě asi tak 50 stupňů Celsiových. Otevřel jsem si dveře aby to trošku luftovalo, obě okna a nastartoval. První válce bouchli a hned bylo jasno. Díra ve vejfuku 😐

Jel jsem k „osobnímu“ automechanikovi, kterej zrovna neměl čas. Asi po půl hodině čekání (viděl jsem jak se seřizuje geometrie :)) jsem přišel na řadu. Zvednulo se auto a hned se našla díra mezi katalizátorem a tlumičem (nebo jak se to jmenuje). Bohužel čas nebyl, tak mi jen ukotvil vejfuk na takový ty gumy (asi 2 tam chyběli), objednal jsem se na příště a valil domu už s né tak výrazným traktorovým zvukem.

Po týdnu ježdění jsem to odvez zpět do servisu kde to zpravil. Tady jsou fotky jak to vypadá teď. Fotky z dřívějška nemám, protože mě to ani nenapadlo fotit 😀

Chtěl bych akorát říct, že to bylo asi našestkrát svařovaný (jen ta část mezi katalizátorem a tlumičem) a navíc z neoriginálních dílů. Jo a ještě bych chtěl pomluvit nějaký čuráky tam ze zhora ať konečně nechaj opravit silnici mezi Pastvinama a Vitanovem. Jeden by blil kolik tam je zajebanejch děr.

No není to nádhera? 🙂

A z druhej strany

No není to k blití? Předchozí majitel se toho nebál 😐

Až si udělám nějakou nájezdovou plošinu, tak to vidím na ocelák a zinkovej sprej 🙂

Edit.: Koukněte se, jak jsem vylepšil spodek auta zde 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.