Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Těsnění hlavy válců

2

Tak nějak mi začal týct olej do vody. Zdálo se že je K.O. těsnění pod hlavou… Tak jsem to nechal vyměnit + nějaký věci k tomu. Fotky z „akce“ nejsou páč sem to nedělal já. Hodím sem nějaký obrázky z netu abyste si aspoň představili jak takový těsnění vypadá.

Měnilo se

Materiál Cena
Těsnění víka ventilů 127Kč
Těsnění hlavy P306 1.4 634,5Kč
Těsnění sacího potrubí 63Kč
Těsnění výfukového potrubí 236Kč
Svíčky FR 7 DC+ 272Kč
Gufera ventilů sada octavie 158Kč
Těsnění výfuku Peu 71,5Kč
Šrouby hlavy sada P306 (mění se preventivně) 782Kč
Olej OMV 10W40 (zbytek byl OK) 154Kč
Zbroušení hlavy 200Kč
Práce 2560Kč
CELKEM 5058Kč

Těsnění hlavy válců

Gufera ventilů

A tady je důvod proč se to měnilo. Tenhle humus jsem vytáhnul z chladící kapaliny. Je to olej rozmixovanej s fridexem. Plavalo to na hladině v nádržce. Tím pádem to bylo i v hadicích, chladiči, radiátoru…no kurva, prostě všude.

  1. Ivoš Ivoš
    3.2.2012 - 15:37:11

    Paráda… taky mě to čeká, ale sám si na to netroufnu, musim to dat do kupy asi se znamym. Rad bych videl jak se to dela. Tak hodne srandy a nejtych km s Peugeotem ;-). Ivos

  2. Dušan Dušan
    24.3.2012 - 09:15:47

    Kruci ja mám to isté už dva roky! Popíš pracnosť a ako si vyčistil chladiacu sústavu

  3. Peťan: No, nejdřív by to chtělo odstranit příčinu (těsnění hlavy). A pak se to vypláchnout vodou (někdo do ní dává jedlou sodu) a pak prodávaj čističe chladící soustavy, který jsou spíš na vodní kámen, ale mělo by to odstranit i mastnotu (koukni na návod na balení).

Napsat komentář: Dušan Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.