... web o elektronice
Babetta 210
Babetta je moped, který brázdí silnice od roku 1971. Bylo vyrobeno několik typů – 228, 207 a hlavně dvourychlostní Babetta 210 o který tu budu psát. Doporučuji navštívit články: Oleje & Benzíny, Nový lak na Babettě, a pokud máte s Babettou problémy, tak článek OPRAVA BABETTY, který vás nasměruje dál.
Technické údaje | |
---|---|
Typ motoru | dvoudobý, vzduchem chlazený jednoválec |
Obsah válce | 49cm3 |
Vrtání x zdvih | 39×41mm |
Výkon | 1,75kW / 5000ot*min-1 ± 8% |
Spojky | automatické, odstředivé, suché |
Převodovka | dvoustupňová, automatická |
Převod motoru na 1. | 1:24,4231 |
Převod motoru na 2. | 1:13,7305 |
Primární převod | ozubený řemen |
Sekundární převod | článkový řetěz |
Šlapkový převod | 1:0,692 |
Startování pedály | celkový převod 1:0,504 |
Přední pérování | teleskopické vidlice bez tlumiče 60mm |
Zadní pérování | pružící element bez tlumiče 60mm |
Brzdy | expanzní, čelisťové ovládané páčkami na řidítkách |
Rozměr brzd | 85×20mm |
Pneumatiky | 2 1/4×16" |
Tlak přední pneumatiky | 196kPa |
Tlak zadní pneumatiky | 245kPa |
Hmotnost | 51kg |
Pohotovostní hmotnost | 54kg |
Rychlost trvalá | 35kmh-1 |
Rychlost maximální | 40kmh-1 ± 5% |
Obsah nádrže | 4l |
Obsah rezervy | 0,7l |
Maximální stoupání | 25% při zátěži 75kg |
Hlučnost | 75dB |
Zapalování | 6V bezkontaktní, polovodičové |
Zapalovací svíčka | PAL N 7 R (Brisk N 17C) |
Světlomet | 6V 15W |
Zadní světlo | 6V 5W |
Osvětlení tachometru | 6V 2W |
Základní spotřeba | 1,8l/100km při 27kmh-1 |
Užitečné zatížení | max 90kg z toho 5kg na nosič |
Takže podle tejhle tabulky vidíte že je to strašně živá mašina která má optimální rychlost kolem 35kmh-1. To je taky hlavní důvod, proč nemá SPZku – nápor vzduchu do SPZky během jízdy by Babetta prostě nepřetlačila :D Samozřejmě že to jede i rychlejc a třeba padesátka na rovince není problém. Jenže to už dost řve motor :| a zase riskovat jeho usmažení se mi nechce
Napsal Petan
před sedmi roky (2012-01-23 18:06:00)
v kategorii
Babetta 210.
Připojeno 6 komentářů.
Přečteno 25398x.
Na programy zde poskytované není žádná záruka na funkčnost. Jednotlivé články, stejně jako celý obsah stránek není návodem a slouží pouze k studijním účelům. Zapojení výše mají pouze informativní charakter! Vždy se řiďte originálním návodem k použití! Na elektrickém (vyhrazeném) zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb! Vše tedy děláte na vlastní nebezpečí! Autor stránek nebere žádnou zodpovědnost za případné újmy na zdraví, životě, majetku a jiné!
I když jsou články psány s co největší pečlivostí, mohou obsahovat chyby. Vše tedy bez záruky!
Jakékoliv části webu je zakázáno bez svolení autora a uvedení zdroje publikovat! Některé části článků mohou obsahovat texty, případně obrázky ze stránek Wikipedia a Wikimedia Commons. Tyto části jsou dostupné pod původní licencí Creative Commons.
stale praskaji zarovky.na vystupu jsem zmeril 16v..pri demontazi civky ok.kontrola i kabelu ok.moznosts porady
stale praskaji zarovky.na vystupu jsem zmeril 16v..pri demontazi civky ok.kontrola i kabelu ok.moznosts porady
budou ti slabnout magnety v rotoru, bud nabudit coz dela chlapik na veteran burzach, nebo jinej rotor, nebo koupit omezovac kterej namontujes a mel by byt klid. ale ne vzdy ten omezovac pomuze. je to vlastne takovej odpor kterej se zapoji do site a ukostri.
Zjevne jste znalcem Babetty 210 (sam jsem si ji nyni koupil a tato stranka mi poslouzila-diky) Nechcete prenest tabulku parametru do prislusne kapitoly na https://cs.wikipedia.org/wiki/Babetta a pripadne doplnit wikistranku?
[1] jaroslav rubisar: Aj mne to Babetta robila, lebo som si myslel, že mám 6 voltovú svetelnú cievku. Keď som voltmetrom premeral napätie, tiež naprázdno som nameral 16 voltov,v záťaži po zapnutí svetiel som nameral 12 voltov. Máte v Babette 12 voltový svetelný okruh a preto si musíte do nej kupovať 12 voltové žiarovky.