mylms

... web o elektronice


Těsnění hlavy válců

Tak nějak mi začal týct olej do vody. Zdálo se že je K.O. těsnění pod hlavou… Tak jsem to nechal vyměnit + nějaký věci k tomu. Fotky z „akce“ nejsou páč sem to nedělal já. Hodím sem nějaký obrázky z netu abyste si aspoň představili jak takový těsnění vypadá.

 

Měnilo se

Materiál Cena
Těsnění víka ventilů 127Kč
Těsnění hlavy P306 1.4 634,5Kč
Těsnění sacího potrubí 63Kč
Těsnění výfukového potrubí 236Kč
Svíčky FR 7 DC+ 272Kč
Gufera ventilů sada octavie 158Kč
Těsnění výfuku Peu 71,5Kč
Šrouby hlavy sada P306 (mění se preventivně) 782Kč
Olej OMV 10W40 (zbytek byl OK) 154Kč
Zbroušení hlavy 200Kč
Práce 2560Kč
CELKEM 5058Kč

 

tesnenipodhlavou-1

Těsnění hlavy válců



 

tesnenipodhlavou-2

Gufera ventilů

 

A tady je důvod proč se to měnilo. Tenhle humus jsem vytáhnul z chladící kapaliny. Je to olej rozmixovanej s fridexem. Plavalo to na hladině v nádržce. Tím pádem to bylo i v hadicích, chladiči, radiátoru…no kurva, prostě všude.

 

tesnenipodhlavou-3

 

tesnenipodhlavou-4



Napsal Petan před šesti roky v kategorii Peugeot 306. Připojeno 2 komentáře.
Přečteno 6168x.

Na programy zde poskytované není žádná záruka na funkčnost (viz licence). Jednotlivé články, stejně jako celý obsah stránek není návodem a slouží pouze k studijním účelům. Zapojení výše mají pouze informativní charakter! Vždy se řiďte originálním návodem k použití! Na elektrickém (vyhrazeném) zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle vyhlášky 50/78 Sb! Vše tedy děláte na vlastní nebezpečí! Autor stránek nebere žádnou zodpovědnost za případné újmy na zdraví, životě, majetku a jiné!

I když jsou články psány s co největší pečlivostí, mohou obsahovat chyby. Vše tedy bez záruky!

Jakékoliv části webu je zakázáno bez svolení autora a uvedení zdroje publikovat! Některé části článků mohou obsahovat texty, případně obrázky ze stránek Wikipedia a Wikimedia Commons. Tyto části jsou dostupné pod původní licencí Creative Commons.



1 | Ivoš @ | před šesti roky

Taky mě to čeká

Paráda… taky mě to čeká, ale sám si na to netroufnu, musim to dat do kupy asi se znamym. Rad bych videl jak se to dela. Tak hodne srandy a nejtych km s Peugeotem ;-). Ivos

reagovat

2 | Dušan @ | před šesti roky

Kruci ja mám to isté už dva roky! Popíš pracnosť a ako si vyčistil chladiacu sústavu

  • Peťan: No, nejdřív by to chtělo odstranit příčinu (těsnění hlavy). A pak se to vypláchnout vodou (někdo do ní dává jedlou sodu) a pak prodávaj čističe chladící soustavy, který jsou spíš na vodní kámen, ale mělo by to odstranit i mastnotu (koukni na návod na balení).
  • reagovat

    Připojte váš komentář!

    Hvězdičkou jsou označena povinná pole.
    E-mailovou adresu k příspěvku přidávat nemusíte. Autor stránek odpovídá vždy do komentáře, ne na přiložený mail!.
    Kvůli zachování kompletnosti komentáře budou vložené odkazy na obrázky vloženy do komentáře přímo jako obrázek. Původní soubor bude zkopírován na tuto stránku.