Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Co je to Babetta 210

6

Babetta 210

Babetta je moped, který brázdí silnice od roku 1971. Bylo vyrobeno několik typů – 228, 207 a hlavně dvourychlostní Babetta 210 o který tu budu psát. Doporučuji navštívit články: Oleje & Benzíny, Nový lak na Babettě, a pokud máte s Babettou problémy, tak článek OPRAVA BABETTY, který vás nasměruje dál.

Technické údaje
Typ motoru dvoudobý, vzduchem chlazený jednoválec
Obsah válce 49cm3
Vrtání x zdvih 39×41mm
Výkon 1,75kW / 5000ot*min-1 ± 8%
Spojky automatické, odstředivé, suché
Převodovka dvoustupňová, automatická
Převod motoru na 1. 1:24,4231
Převod motoru na 2. 1:13,7305
Primární převod ozubený řemen
Sekundární převod článkový řetěz
Šlapkový převod 1:0,692
Startování pedály celkový převod 1:0,504
Přední pérování teleskopické vidlice bez tlumiče 60mm
Zadní pérování pružící element bez tlumiče 60mm
Brzdy expanzní, čelisťové ovládané páčkami na řidítkách
Rozměr brzd 85×20mm
Pneumatiky 2 1/4×16″
Tlak přední pneumatiky 196kPa
Tlak zadní pneumatiky 245kPa
Hmotnost 51kg
Pohotovostní hmotnost 54kg
Rychlost trvalá 35kmh-1
Rychlost maximální 40kmh-1 ± 5%
Obsah nádrže 4l
Obsah rezervy 0,7l
Maximální stoupání 25% při zátěži 75kg
Hlučnost 75dB
Zapalování 6V bezkontaktní, polovodičové
Zapalovací svíčka PAL N 7 R (Brisk N 17C)
Světlomet 6V 15W
Zadní světlo 6V 5W
Osvětlení tachometru 6V 2W
Základní spotřeba 1,8l/100km při 27kmh-1
Užitečné zatížení max 90kg z toho 5kg na nosič

Takže podle tejhle tabulky vidíte že je to strašně živá mašina která má optimální rychlost kolem 35kmh-1To je taky hlavní důvod, proč nemá SPZku – nápor vzduchu do SPZky během jízdy by Babetta prostě nepřetlačila 😀 Samozřejmě že to jede i rychlejc a třeba padesátka na rovince není problém. Jenže to už dost řve motor 😐 a zase riskovat jeho usmažení se mi nechce 😀

  1. jaroslav rubisar jaroslav rubisar
    13.3.2015 - 19:16:41

    stale praskaji zarovky.na vystupu jsem zmeril 16v..pri demontazi civky ok.kontrola i kabelu ok.moznosts porady

  2. jaroslav rubisar jaroslav rubisar
    13.3.2015 - 19:16:41

    stale praskaji zarovky.na vystupu jsem zmeril 16v..pri demontazi civky ok.kontrola i kabelu ok.moznosts porady

  3. jawasaki jawasaki
    17.7.2015 - 10:45:56

    budou ti slabnout magnety v rotoru, bud nabudit coz dela chlapik na veteran burzach, nebo jinej rotor, nebo koupit omezovac kterej namontujes a mel by byt klid. ale ne vzdy ten omezovac pomuze. je to vlastne takovej odpor kterej se zapoji do site a ukostri.

  4. mhi mhi
    17.10.2015 - 11:55:56

    Zjevne jste znalcem Babetty 210 (sam jsem si ji nyni koupil 🙂 a tato stranka mi poslouzila-diky) Nechcete prenest tabulku parametru do prislusne kapitoly na https://cs.wikipedia.org/wiki/Babetta a pripadne doplnit wikistranku?

  5. Zdeno kulík Zdeno kulík
    2.8.2016 - 18:56:48

    [1] jaroslav rubisar: Aj mne to Babetta robila, lebo som si myslel, že mám 6 voltovú svetelnú cievku. Keď som voltmetrom premeral napätie, tiež naprázdno som nameral 16 voltov,v záťaži po zapnutí svetiel som nameral 12 voltov. Máte v Babette 12 voltový svetelný okruh a preto si musíte do nej kupovať 12 voltové žiarovky.

  6. Petr Petr
    3.6.2017 - 23:44:28

    Na ebay jsem si objednal LED žárovky, které vyšší napětí v pohodě unesou. Cenově vychází na 75Kč/ks. Tak jsem zvědavej 🙂 Přední světlomet mi moc nesvítí se současnou 15W žárovkou.

Napsat komentář: mhi Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.