Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Co je to Babetta 210

8

Babetta je moped, který brázdí silnice od roku 1971. Bylo vyrobeno několik typů – 228, 207 a hlavně dvourychlostní Babetta 210 o který tu budu psát. Doporučuji navštívit články: Oleje & Benzíny, Nový lak na Babettě a pokud máte s Babettou problémy, tak článek OPRAVA BABETTY, který vás nasměruje dál.

Technické údaje
Typ motoru dvoudobý, vzduchem chlazený jednoválec
Obsah válce 49 cm3
Vrtání x zdvih 39 × 41 mm
Výkon 1,75 kW / 5000 ot*min-1 ± 8%
Spojky automatické, odstředivé, suché
Převodovka dvoustupňová, automatická
Převod motoru na 1. 1:24,4231
Převod motoru na 2. 1:13,7305
Primární převod ozubený řemen
Sekundární převod článkový řetěz
„Šlapkový“ převod 1:0,692
Startování pedály celkový převod 1:0,504
Přední pérování teleskopické vidlice bez tlumiče 60 mm
Zadní pérování pružící element bez tlumiče 60 mm
Brzdy expanzní, čelisťové ovládané páčkami na řidítkách
Rozměr brzd 85 × 20 mm
Pneumatiky 2 1/4×16″
Tlak přední pneumatiky 196 kPa
Tlak zadní pneumatiky 245 kPa
Hmotnost 51 kg
Pohotovostní hmotnost 54 kg
Rychlost trvalá 35 km/h
Rychlost maximální 40 km/h ± 5%
Obsah nádrže 4 l
Obsah rezervy 0,7 l
Maximální stoupání 25% při zátěži 75 kg
Hlučnost 75 dB
Zapalování 6 V bezkontaktní, polovodičové
Zapalovací svíčka PAL N 7 R (Brisk N 17C)
Světlomet 6 V, 15 W
Zadní světlo 6 V, 5 W
Osvětlení tachometru 6 V, 2 W
Základní spotřeba 1,8 l / 100 km při 27 km/h
Užitečné zatížení max. 90 kg z toho 5 kg na nosič

Takže podle této tabulky vidíte že je to strašně živá mašina která má optimální rychlost kolem 35 km/h. To je taky hlavní důvod, proč nemá SPZku – nápor vzduchu do SPZky během jízdy by Babetta prostě nepřetlačila 😀 Samozřejmě že to jede i rychleji a třeba padesátka na rovince není problém. Jenže to už dost řve motor 😐

  1. jaroslav rubisar jaroslav rubisar

    stale praskaji zarovky.na vystupu jsem zmeril 16v..pri demontazi civky ok.kontrola i kabelu ok.moznosts porady

  2. jaroslav rubisar jaroslav rubisar

    stale praskaji zarovky.na vystupu jsem zmeril 16v..pri demontazi civky ok.kontrola i kabelu ok.moznosts porady

  3. jawasaki jawasaki

    budou ti slabnout magnety v rotoru, bud nabudit coz dela chlapik na veteran burzach, nebo jinej rotor, nebo koupit omezovac kterej namontujes a mel by byt klid. ale ne vzdy ten omezovac pomuze. je to vlastne takovej odpor kterej se zapoji do site a ukostri.

  4. mhi mhi

    Zjevne jste znalcem Babetty 210 (sam jsem si ji nyni koupil 🙂 a tato stranka mi poslouzila-diky) Nechcete prenest tabulku parametru do prislusne kapitoly na https://cs.wikipedia.org/wiki/Babetta a pripadne doplnit wikistranku?

  5. Zdeno kulík Zdeno kulík

    [1] jaroslav rubisar: Aj mne to Babetta robila, lebo som si myslel, že mám 6 voltovú svetelnú cievku. Keď som voltmetrom premeral napätie, tiež naprázdno som nameral 16 voltov,v záťaži po zapnutí svetiel som nameral 12 voltov. Máte v Babette 12 voltový svetelný okruh a preto si musíte do nej kupovať 12 voltové žiarovky.

  6. Petr Petr

    Na ebay jsem si objednal LED žárovky, které vyšší napětí v pohodě unesou. Cenově vychází na 75Kč/ks. Tak jsem zvědavej 🙂 Přední světlomet mi moc nesvítí se současnou 15W žárovkou.

  7. Tomáš Tomáš

    Dobrý den chtěl jsem se zeptat kolik má retaz článku na babete 210?

    Peťan: Dle všeho 112 článků. Ale podle použitých řetězovek může být o něco kratší.

  8. karel mátoha karel mátoha

    to je kára tahá jak sviň prostě nejlepšíí

Napsat komentář: Zdeno kulík Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *